new shoes

Jag stillade mitt shoppingbegär igår genom att klicka hem dessa fina från tradera.com, 399 + 55 kr frakt and i love them!
Får hoppas de passar bara, egentligen är de en storlek för stora, men med en tjock sula i och partyfeets så man vi nog lösa det också. Annars får jag gå barfota på nyår. Eller nej, då impulsshoppar jag ett par från Bianco eller sparar pengara och tar ett par jag redan har. Egentligen borde jag verkligen inte lägga pengar på att shoppa skor till mig själv just nu, proriteringen borde vara julklappar till nära och kära. Men jag ger dessa i julklapp till mig själv. Eller som en grattis-till-körkortet present. Både och funkar finfint för mig. Dessutom har jag fått sålt lite kläder på blocket.se och imorron får jag sålt min gamla Pradatelefon. Så jag unnar mig dessa fina.
Faktist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0