cravings



Det var alldeles för längesedan jag köpte skor och nu känner jag att jag måste stilla mitt begär med det näst bästa, att titta och drömma om dem. Detta är cravings på HÖG nivå och skor i multicolor står högst på listan. Black is the new black och det hade varit så läckert att blanda en helsvart outfit med ett par helballa, färgglada skor. När man sätter alla tillsammans såhär ser det lite rörigt ut, lite väl mycket. Men som sagt, tänk er dessa underbara skorna var för sig och matchat till en enfärgad outfit. Till den lilla svarta på nyår kanske? De första är helt klart favoriterna, sen de på bild två.
Vill ni veta en sak till. Dessa skorna kostar mellan 200-300 kr/st. USA är lyckligt lottade! Ska man beställa dem hem till Sverige så får man räkna med en härlig fraktavgift + en smaskig tull på det. Räkna + 40% - minst!
Fast å andra sidan, 500-600 kr för ett par av dessa skor är helt överkommligt!



Det finns en mängd enfärgade alternativ också, de första med nitar är mina absoluta favoriter. En sak som iallafall är säker, oavsett om man är inne på enfärgade skor eller multicolor - det är strappy sandals med platåsula som gäller! Det ska vara remmar, nitar, lack & läder - helt enkelt skor med attityd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0