asos.com



Är den inte fin?
Denna extremt fina lilla kläning hade jag tänkt bära på nyårsafton (ja, jag har redan börjat kolla på nyårskläder). Den kommer från asos.com och kostar 721.85 kr + frakt och ev. tullkostnader.
Som fattig student har jag absolut inte råd att lägga över 800 kr på en nyårsklänning, studiebidraget räcker inte riktigt till om jag ska prioritera en klänning för så mycket.

Som tur är (tur och tur, iallafall för min plånbok) så är klänningen slut i min storlek och finns bara i size 12. Lika bra det, kanske. Fast jag har iochförsig hittat en annan underbar liten partyplåsa för samma pris som finns i min storlek.
Men ett tips för alla som tycker om fina små klänningar, kolla in på asos.com, de har en massa fint och till blandade priser.
För att inte tala om deras skor!


slutsats; jag behöver ett jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0