brev från vägverket


Idag fick jag hem ett brev från Vägverket, ett brev som jag lika gärna hade kunnat klara mig utan.
När mamma ringde och väckte mig och sa att det låg ett tjockt kuvert till mig nere i hallen kände jag hur hjärtat började banka lite hårdare och jag började få lite ont i magen.
Gick ner och öppnade det, och självklart var det det jag hade trött - uppkörningstiden.

Jag är sjukt jävla nervös och vill inte ha någon uppkörning över huvud taget, det är därför jag har gått och skjutit upp mina körlektioner de senaste månaderna. Jag vill inte, vill inte, vill inte!

Men, nu har min körlärare gått och bokat. Dags att boka körlektioner kanske?



ursäkta den dåliga bilden, men då det inte finns bluetooth på min kamera så är det mkt smidigare att använda mobilen vid tillfällen som dessa.


För övrigt kommer jag inte berätta för någon när det är jag ska köra upp. Det kommer bara göra mig ännu mer nervös.


E.

Kommentarer
Postat av: milla

det kommer gå bra :)

2008-11-13 @ 14:21:30
Postat av: Amanda

Du klarar det gumman!

2008-11-15 @ 20:22:48
URL: http://geminii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0