new header

Nu har jag, helt på egen hand, lyckats fixa till en någonlunda snygg header.
Detta är kanske för andra världens piece of cake (speciellt eftersom den är extremt simpel), men för mig som verkligen är idiot på allt vad PS heter så är det en enorm bedrift!

Förresten så har jag hittat min klänning från asos.com på en annan sida i min storlek, hjälp! Jag vill, vill vill!
Nåja, sista beställningsdagen för att den ska hinna hem till mig är 11 december, så det är ingen fara på taket änsålänge.
Om jag köper den så har jag 200 kr kvar att handla julklappar för.


Lyckat?
Nej.



Update: Headern syns inte för tillfället, antar att det kanske tar en liten stund. Får hoppas det iallafall, så jag inte har suttit och knåpat i PS helt i onödan.
Förresten ska jag ta och lära mig det programmet snart..
Skriva upp det på min to do-lista?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0