because you're mine, i walk the line


Sitter och nynnar på en massa Johnny Cash och känner mig sgen på att se Walk the line, den är så bra! Joaquin Phoenix är fullkomligt lysande i rollen som the man in black och både han och Reese Witherspoon är riktigt duktiga med tanke på att de sjunger alla låtar själva. Egentligen är inte amerikansk country my cup of tea at all, men det är något visst med Cash som får mig att lyssan på det ändå. Han är.. magisk.





Illafall, igår blev det ingen updatering alls, hade ingenting vettigt att skriva & då är det ibland bättre att inte skriva något alls. Sov fem timmar under natten så jag var inte alls pigg när jag kom till skolan, men efter lite kaffe började man känna igen mig igen. Dock var vi alla något okoncentrerade och väldigt fnittriga, så vi fick inte så värst mycket gjort. Men ibland får man ha sådaanna dagar också.
Hur som helst hade jag ingen träningsvärk alls när jag vaknade idag, men däremot hade jag ganska så ont i mina knän. Eftersom man sparkar rätt ut i luften så är det nog ganska lätt att man 'snärtar' till i knäna, speciellt när man börjar bli lite trött och orkar inte spänna kroppen så att det blir ordentliga sparkar. Man bara slänger fram benet liksom och det tar hårt på knäna när man "fuskar" så. Speciellt på mig då jag har ganska så överböjliga & svaga leder.

Dum som jag var så valde jag självklart att ha klackar på mig, vilket inte gjorde saken bättre kan jag säga eftersom man belastar knäna lite extra då. Men sådant får man ta när man inte tänker längre än vad näsan räcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0