denna dagen alltså,

När jag väl gick och lade mig igårkväll var klockan närmare halv tre (Grey's va så spännande att jag va tvungen att se två avsnitt) men inte fasen kunde jag somna då. Låg och vred mig i sängen och sista gången jag kollade på klockan var hon 04.58. Suck.
Fick nog två timmars sömn iallafall innan klockan ringde fem i åtta, det positiva var väl att jag inte hade hunnit somna så djupt så det va lätt att gå upp. Åt frukost & gjorde mig iordning och stack till skolan, med buss.
Väl där är lektionen inställd (hatar när det händer) och nästa lektion började halv tre, men eftersom Jenny är så snäll så behövde vi inte gå på den om vi fixade anteckningar från någon annan.
Stack upp till stan och fikade, jag behövde kaffe! När jag väl slagit mig ner så välter jag ut hela min latte över bordet. 30 spänn rätt åt helvete, pengar som jag absolut inte borde lägga på fika. (Borde inte lägga dom på något överhuvudtaget. Spara, spara.)
Gick in och tänkte att jag kunde köpa en ny och ta den som påtår, men nej det har dom slutat med. Tur att tjejen i kassan tyckte synd om mig och slog in den som ett pålägg och jag betalade bara 12 kr.

Väl ute igen satte jag mig ner och tänkte ta en klunk av min efterlängtade latte så bränner jag först tungan, sen upptäcker jag att tjejen i kassan blandat ihop min latte med Alex chailatte så att jag fick en påtår på en chailatte. Hur jävla svårt kan det var att få i sig lite kaffe?

Stack hem till Alex och färgade hennes hår, svart skulle det bli. Och det blev det. Halva badrummet blev också svart för den delen.

Tog bussen hem, va hemma vid sju-tiden. Dags att trycka i sig en banan (för att kompensera att jag inte ätit sedan frukost kl 8) och byta om och bege sig ner till Formtoppen för ett pass BodyCombat, vilket jag tänkte skriva ett inlägg om senare.


Nu är jag hemma, klockan är 22.03 och det känns som jag har varit vaken i evigheter. Dags för en dusch och sedan lite mat, sedan ska jag visa vad som kom på posten till mig idag. (och nej, det är inte den superfina klänningen, tyvärr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0