det blev ingen klänning ikväll..


Nej, min symaskin har lite ont i magen och bråkar en massa med mig. Har suttit vid den i en timme och inte lyckats att sy en raksöm ens, undertråden bara trasslar och kapar sig själv hela tiden.
Det är säkert griparen som är spänd för hårt eller någonting. Visst hade jag kunnat försöka fixa den, men just nu har jag tappat lusten helt att sy någonting.

Jag hade ju tänkt att jag skulle sy min egen nyårsklänning, men jag vill inte freestyla helt och har inte hittat något fint mönster att sy grunden efter ännu så jag tror jag lägger ner den tanken och beställer den från London istället.
på tal om det, jag vill till London! Blev ingen resa dit denna hösten, tyvärr. Då hade jag kunnat gå in på Lipsy och köpa klänningen direkt, men nej. Nu måste jag nog beställa den och plussa på fraktkostnad som ligger mellan 15 och 20 pund.
Jag vill ha pengar!

Har skrivit ett CV iallafall, kanske ska börja maila ut det till olika affärer och företag?
Eller måste man gå in i butiken och dela ut dem personligt?
Hur gjorde ni när ni fick jobb?

Nej, nu ska jag ta hand om mig själv lite. Plocka ögonbrynen, måla naglarna och sådär.

Kommentarer
Postat av: yasmine

jo bra här också görs idag då? krams

2008-11-17 @ 21:11:43
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: yasmine

oki skoj hehe, nej jag har bara tagit de lungt nu på kvällen ligger i soffan o svarar på kommentarer

krams

2008-11-17 @ 22:13:31
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0