fight club


Ja, det känns ju nästan som det.
Har precis bytat om till träningskläder och ska köra ner till gymmet för att pass BodyCombat.
Lyckades hitta ett knäskydd som förhoppningsvis ska underlätta för mina stackars knän och rädda mig från att "fuska" och sparka över alldeles för mycket. Problemet är att jag bara har ett, så får vara försiktig med det andra. Efter förra gången hade jag mest ont i högerknäet, så det fick bli det som är lite extra skyddat.

Nu ska jag leta upp mitt träningskort och sen sticka iväg.

Kommentarer
Postat av: jenilita

hej! ja har testat det lockiga inte på mej själv men har satt i det på en tjej det va fint och höll ca 1, 5 månad tror du ska sattsa på deras raka hår istället då dom lockiga blir trassligare fortare:) Kram

2008-11-18 @ 23:51:00
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: jenilita

Hej! MEn du vet om du beställer det raka håret så blir det ju lockigt asså man måste sova med håret i 2 flätor för att det ska hålla länge så man har ju alltid lockigt hår ändå , ja måste alltid platta mitt för att få det rakt trotts att ja alltid köper det raka. Sen va det ju så billigt nu så hade ja varit dej hade jag köpt det lockiga ändå om du så gärna vill ha det o satt i det i början på december så e du fin över jul o nyår allafall:) Kramisar

2008-11-19 @ 00:13:00
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0