flitens lampa har glapp i kontakten

Nu har snart ännu en dag gått utan att jag fått något vettigt gjort.
Jag kom inte upp till skolan imorse, jag orkade helt enkelt inte gå upp när klockan ringde klockan sex så jag struntade i den. Hade egentligen planer på att gå upp nån timme senare och ta bussen in och gå på filosofilektionen, vad trodde jag på?

Trots att jag struntade i skolan hade jag tänkt vara lite effektiv och göra några arbeten, få saker gjort så jag kan lägga dem bakom mig. Well, nu är klockan halv åtta och jag har inte fått ett piss gjort. Ändrat lite på bloggen (uppdatera sidan!) men det är också allt. Jag har inte ringt körskolan och bokat lektioner trots att uppkörningen närmar sig. Jag har heller inte gjort någonting på något av mina tusen arbeten jag har som ligger och väntar.
Höstdeppen växer och jag vet inte vad jag ska göra för att stoppa den. Jag har inte tid att tramsa runt såhär, jag måste skärpa mig! Men det är så jävla lätt att säga, men svårare att göra.

Nu ska jag lägga datorn ifrån mig en stund. Blir så varm av att ha den i knäet plus att ögonen gör fruktansvärt ont efter att jag suttit och stirrat in i skärmen i flera timmar.


Kommentarer
Postat av: yasmine

allt bra? krams

2008-11-19 @ 19:49:27
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0