jag är idiot när det kommer till..

.. det här med kommentarer och hur man svarar på kommentarer, vet helt enkelt inte var någonstans jag ska skriva mitt svar, i min egen eller i den andras blogg.
För om jag får en fråga bland kommentarerna hos mig så kan det ju vara ganska så bra om svaret hamnar både bland mina kommentarer och hos personen som ställde frågan/kommentaren. Måste jag då kommentera samma inlägg för att det ska hamna där & hamnar det då automatiskt hos den som kommenterade eller måste jag gå in där också och kommentera mitt svar bland alla andra kommentarer i ett inlägg?
Kunde det bara inte funnits en söt liten "svara"-knapp?

Kan någon vara gullig och förklara för mig innan jag håller på att bli idiot?

Kommentarer
Postat av: JENILITA

hihi du bara svarar i den andras blogg i vilket inlägg du vill, när man är inloggad ser man ju kommentarerna i årdning efter varandra ändå.

jo det sant shoppa e roligare än skola helt klart men när du gått i skolan o börjar jobba kan du köpa fina saker själv:) ja e ju bara bortskämd av min kille, utan han hade jag inte haft eller kunnat köpa lika mycket fint. Kramisar

2008-11-14 @ 01:25:53
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0