monday's blue

Sitter nere i soffan och pluggar naturkunskap, vilket jag tycker är urtrist!
Har teven igång och sneglar lite på färgan, ni vet det programmet som går på kanal 5?
Det är ju inte utan att man blir lite rädd och mår lite illa. Visst, alla får vara som de vill, alla får klä sig som de vill och se ut som de vill. Men jag klarar inte av att titta på det här, det kliar över hela kroppen när jag ser dessa människor.


Som tur är är det slut och dags för ett spännande avsnitt av Cityakuten!
,

Jag och min syster lagade middag innan, det blev supergott!
Bulgurröra med purjolök och majs, kycklingfilé fylld med creme bonjour vitlök, inlindade i bacon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0