nu får det vara nock!

När jag väl går in för något så finns det en väldigt stor risk för att jag fastnar totalt.
Idag har jag varit ledig och tillbringat hela dagen i soffan med datorn i knäet och pillat med bloggen. Förutom en promenad på ca en timme innan med mamsen min så har jag inte rört mig utanför dörren idag. Ofixad, otvättat hår och allmänt sunkig. Ja, ni vet.

Men bloggen börjar ta sig tycker jag, den ser inte längre ut som en av de förvalda stilmallarna, vilket jag gillar. Börjar känna mig ganska hemma på det här med html. Eller nej, där ljög jag. Egentligen fattar jag inte så mycket, men tack vare olika guider osv så har jag lyckats pilla ihop något lite mer personligt iallafall, nu tycker jag till och med att det är lite roligt!
Fast det är fortfarande under uppbyggnad som man ser, de flesta saker är inte riktigt på sin plats utan är en liten bit för mycket åt antingen höger eller vänster osv.
Men nu får jag ge mig, klockan börjar bli mycket.. (strax efter ett är hon, det kan man se på den fina klockan jag lyckades pilla dit)

Ska ju hinna se ett (minst!) avsnitt av Grey's innan jag somnar.
Sen ringer klockan 08.00 imorron bitti.


over and out.

E.

Kommentarer
Postat av: Maria

Svar: Hej Elin. Såg din kommentar på min blogg om min bröstförminskning. Kom och prata med mig om du ser mig i skolan eller så kan du ringa mig, 0761-716155, så kan jag förklara allting. Jag vet hur jobbigt det var innan man visste hur man skulle bära sig åt så jag hjälper dig jättegärna och svarar på frågor och sådär :)

2008-11-11 @ 17:22:05
URL: http://januariflicka.blogg.se/
Postat av: Amanda

Elfo älskling, eftersom du skriver att du tycker de är roligt.. vill du göra en snygg blogg till mig då, om jag skickar bild/er till headern;) LOVE U

2008-11-15 @ 20:19:31
URL: http://geminii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0