tired and uninspired

Jag är lite trött på det här med bloggen för tillfället.
Wow, mitt bloggande höll verkligen i sig länge.

Nej, men känner mig en aning vinterdeppig, har en tendens att påverkas av att det blir kallare och mörkade och iår är inget undantag. Jag känner mig trött, sover knappt på vardagarna och tar igen allting på helgen då jag sover 15 timmar i sträck, minst!
Tröttheten är inte så fysisk, mer mentalt. Jag orkar inte fördjupa mig i någonting, orkar inte vara kreativt. ibland hamnar jag i sådanna här perioder när allting står stilla hos mig själv. Problemet är att jag verkligen inte har tid för en sådan period just nu. Jag har inte tid att ta en "paus" från skolan då jag redan ligger efter ett helt år och borde ta vara på varenda minut så jag blir av med alla restuppgifter. Lättare sagt än gjort.

Vintern har kommit till Malmö, och den tog med sig en jävla massa snö och is. Toppen att jag snart ska ha uppkörning! Fast jag vill ha uppkörning i totalt snökaos. Det får gärna vara snöstorm eller blixthalt på vägarna. Då kan man skylla på det om det går åt pipan. Skylla på vädret går alltid!

Inatt sov jag tre timmar, sedan gick jag upp vid åtta och stack och tränade. Vad är det för fel på mig?
Mamma bjöd mig på 20 min i solariumet också, vilket var skönt. Jag struntar i att det är superduperfarligt och vill inte höra en massa negativt om det.
Sedan körde vi en timmes BodyBalance, som är en blandning av pilates, yoga & tai chi. Skönt sätt börja veckan på!

Nu är klockan tre på eftermiddagen och jag har knappt fått något gjort. Dags att gå upp och hämta naturkunskapsböcker, prov imorgon klockan 8.00.

Kommentarer
Postat av: Jenilita UTAN fotboja!

tack snygging va snäll du är!!!

ja bloggandet går lite i vågor faktist hehe ha en grymt bra dag du med puss o kram

2008-11-24 @ 16:30:44
URL: http://www.blonditamedmotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0