16.28


God morgon, bloggen!
Mitt sista inlägg igår var ju ganska deppigt om man säger så då jag hade en urtrist hemmakväll framför mig. Well, det blev ju inte riktigt så blev det inte.
Mamma tyckte synd om mig att jag skulle behöva sitta uppe på rummet hela kvällen så hon sponsrade mig med 200 kr så jag skulle kunna göra någonting, så det var bara tacka och ta emot! Jag bad ju faktiskt inte om det heller, så det kändes bra.

Men ni fick jag bråttom! Byta om på 2 minuter (under de 2 minuterna lyckades jag även bestämma vad jag skulle ha på mig! Det ni!) och var jag på väg ut till Gessie, hem till Bella. Gjorde mig i ording medan jag väntade på att hon skulle komma hem & sedan stack vi hem till Lisa för att dela en flaska vin.
Vid tio begav vi oss in till stan och satte oss på en söt, liten pub vid möllan. (jag älskar möllan!)
Billigt var där också, öl & cider 29 :-, cocktails 49 :- och alla shots 45 :-, underbart!
Satt där ett tag och hade det väldigt trevligt, även Anna kom förbi en liten stund innan hon gick hem igen och vi andra fortsatte till Buddha och White som var.. en besvikelse. Tyävrr.
När Rogge & co brukade husera på Buddha lounge var det mitt absoluta favoritställe, det var hemmaplan. Bra musik, bra folk och underbar stämning. Det ända som kanske är bättre nu är väl att lokalen är lite ljusare och fräschare, men det väger inte upp det andra.
Men, det var ändå trevligt att få komma ut och skaka rumpan lite, bara släppa loss. Inte att man står och dansar lite sådär försiktigt och tänker på hur man ser ut. Nej, när man bara släpper loss totalt och dansar för sig själv, inte för någon annan.

Tog sista bussen hem, samma buss som min syster hoppade på några hållplatser bort. Cyklade tillsammans hem och värmde lite thaimat och åt crossinis med creme bonjour vitlök - mums!

Somnade någon gång vid fem-tiden och sov som en sten fram till klockan två idag. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0