17:39

Idag har jag som vanligt ingen skola, men jag hade ställt klockan på 10.00 ändå, tänkte att jag kunde gå upp och få lite gjort.
Mja, det gick väl sådär med den planen då jag satt vaken till halv sex imorse och kollade på Grey's Anatomy, jag har verkligen fastnat för den serien! Fast iofs så tycker jag om de flesta sjukhusserier, älskar förövrigt sjukhus också. Jag har en liten konstig relation till sjukhus har jag märkt, kanske för att jag tillbringade större delen av min barndom där och har en journal som är av samma tjocklek som en bibel.

Iallafall sov jag till ett-tiden innan jag masade mig upp och åt frukost. Duschade och gjorde mig iordning och sen har jag övningskört med mamma i några timmar. Uppkörningen närmar sig, och körningen går bra!
Fast idag var jag nära att krocka på grund av en annan idiot som blev rädd för polisen.
Kom på motorvägen och hamnade bakom en långtradare + en personbil som låg och fes i 80-90 km/h så jag skulle köra om. Går ut i vänsterfilen och gasar så jag ska komma om dem så snabbt som möjligt. När jag är jämnsides med personbilen upptäcker han en polisbil som antagligen kört in för att vänta på honon vid väggrenen så den här killen bara svänger ut och är nära att tränga mig av vägen in i räcket. Idiot! Några centimeter till och vi hade kraschat, det är inte kul att göra det när man ligger i 120-130 km/h.
Som tur var upptäckte han mig tillslut och avbröt sin omkörning. Jag lade mig framför långtradaren och han blåste förbi mig snabbt som fan och polisen efter som senare stoppade han på en avfart längre fram.
Förutom det så gick det bra!


Nu tänkte jag gå och vara lite kreativ och sy en klänning eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0