wednesday

God morgon!
Jag är uppe och vaken, sitter i skolan och har håltimme. Eller egentligen har jag inga lektioner alls idag, dels för att vi har workshop i vartenda ämne sen så är det SACO-mässa idag. Malmömässan ligger ju precis brevid vår skola så det är ju inte vidare långt att ta sig dit, så senare ska vi nog dit och spana in en föreläsning. Sedan ska jag prata med några lärare och planer in uppdrag och strukturera upp de sista veckorna innan julen. Shit vad denna terminen har gått fort!


Såhär ser jag ut just nu, förvånandsvärt pigg och glad! Kanske lönar sig att sova om nätterna? Inatt sov jag hela sex timmar och jag är som en ny människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0