back to San Diego

Idag checkade vi ut från underbara Mandalay Bay - hade mer än gärna stannat en dag till! Eller en vecka till - verför inte en månad? Fast det är sjukt dyrt i Vegas, pappa köpte cigaretter för ca 70 kr/paketet. Det är dyrt! Men jag ska definitivt tillbaka till Vegas när jag har åldern inne, och då ska det röjjas!



Utanför Mandalay bay och väntar på taxi till flygplatsen.



Väl tillbaka i San Diego tog vi shuttle till Banana Bungalow där vi bodde de första dagarna i San Diego. Hoppades på att de skulle ha lediga rum, men icke! De var fullbokade inatt. Så vi tog våra väskor och gick hem till Anja sålänge. De har en badgäst i deras pool..



En anka i poolen - varför inte lixom?

Sedan tog vi våra väskor och gav oss ut på jakt efter boende. Vi hamnade tvärs över gatan från Banana Bungalow, på ett ställe som heter Beach Cottages.



Direkt satte jag igång och sortera lite kläder, lämnade ju en resväska hos Anja innan vi begav oss iväg till San Fran.



Vi har en supermysig balkong..



Nere på den baren är det fullt ös dygnet runt! Åh vad jag önskar att jag va 21!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0