Beverly Hills

Halloj bloggen!
Nu känner jag att jag börjar att hamna i fas när det gäller min uppdatering , skönt! Fast jag hinner inte med att sölja mina favoritbloggar där hemma, har ca 300 nya inlägg att plöja igenom. Slutsatsen är att jag följer alldeles för många bloggar!

Idag på eftermiddagen åkte jag och papi ut till Beverly Hills - jag var shoppingsugen!
Tog bussen ut och gick längs de stora, fina villorna på Rodeo Drive innan vi kom fram till shoppingdelen.





Självklart har jag även hunnit med lite shopping idag, dock inte från någon flott affär på Rodeo. Hade jag gjort det så hade vi väl fått cykla ut till Vegas eller ngt. Nej, men två påsar har jag fått med mig hem, en från American Apparel oxh en från Victorias Secret. Vad de innehåller får ni se imorgon, för nu ska jag sova!
Klockan är runt midnatt här, och min klocka ringer kl 8 imorron bitti. Blir väl att jag snoozar till 9, men ändå. Imorgon ska vi till Venice Beach & sedan får vi se.


Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0