Haight Ashbury & Castro

I söndags var det andra dagen i San Francisco och vi bestämde oss för att ta oss ut till Haight Ashbury, hade fått tips från några från Banana i San Diego om att där skulle vara väldigt mysigt.
Jag fick uppdraget om att hitta dit och med hjälp av en hemlös så lyckades vi hamna på rätt buss upp mot Haight. När vi väl hoppade av bussen var det lite svårare eftersom den gatan vi stod på inte fanns med på min karta, men jag kände på mig att vi skulle gå uppåt.


Jag och Daniel, min systers pojkvän.


Hela San Francisco består av fina gamla byggnader och jag skulle inte tveka att bo i ett av dem. Iallafall, när vi väl gick åt det hållet jag föreslog så visade det sig vara fel, så jag fick veckla upp min enorma karta igen..


Det var inte det lättaste ska jag säga!



Huset fullt - husen vid Alamo Square


Fina syster! I Golden Gate Park


Systers pojkvän Daniel


Och jag, i ett träd

Sedan tog vi bussen till Castro - ett underbart gaykvarter där vi gick runt och mös lite i det fina vädret.


Härligt namn på en gay-erotikaffär!

Efter Castro åkte vi tillbaka till downtown, shoppade lite på vägen hem till hotellet. Sedan sa vi hejdå till Anja och Daniel som skulle flyga hem till San Diego.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vill också. Du lever verkligen livet.. <3

2009-04-15 @ 23:44:53
URL: http://metrobloggen.se/amandaandersson
Postat av: ALICIA - shopping & foto

sköna bilder!



ta gärna en titt på min blogg om du har lust =)!

2009-04-15 @ 23:50:33
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0