"If you´re gooing to Saan Fraanciscoo.."

Jag vet inte om jag sagt det, men någon av de första dagarna lyckades jag tappa bort ena min lins till ögat, så jag har gått runt med en istället för två. Så idag tog vi tag i det och begav oss till en optiker för en synundersökning och för att beställa nya linser. Efter det gick vi tillbaka till Banana och tog det lite lugnt i solen innan vi stack hem till Anja & co för lite lunch.

Sedan var det dags att beställa en taxi för att ta oss till flygplatsen..



I väntan på att gå på världens minsta propellerplan till LA, där vi mellanlandade för att sedan flyga till San Francisco


Men nu tänkte jag visa lite shopping från San Diego
Jag skrapade fram 30% inne på Steve Madden, i Fashion Valley så dessa underbara fick följa med mig hem!




Jag älskar dem!


Även dessa söta, från Forever 21


Jeansshorts från Forever21 - nya favoriter!
Bikini och linne från Old Navy


Underbart skön tröja från Abrecombie & Fitch



Nej, nu måste jag sova.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0