Los Angeles







Kommentarer
Postat av: Jenilita

Hej gumman!!! Va många inlägg du gjort på din resa o va mycket bilder!! KUL!! vill me till LA igen!! HAHA va kul att du gillar vegas! Men vem gör inte det!! Jaa det e inte kul att inte vara 21 i denna stanför dom e ju snabba på att fråga leg överallt nästan, visste inte äns att det fanns en 18 års klub vilken är det? va ligger den? Har aldrig bot på Mandalay bay faktist! Hur länge stannar du?? Ha så kul gumman!BAMSEKRAMAR!

2009-04-18 @ 07:32:55
URL: http://www.bloditamedfotoja.se
Postat av: Jenilita

Hej gumman!!



Ja det va kul med massa updatering! ännu roligare för mej för jag har inte läst andra bloggar nått knappt och varit jätte dålig på att svara alla kommentarer så jag hade missat det, Så det blev många inläggs läsning här hehe det gillas!! Älskar att du har satt in så mycket bilder med!! LYCKOST!! Ja va på wynn igår o jag tar ALLTID med mej leg, Men nu hade ja bytt väska haha så jag fick inte spela !!! Ja e ju 26!!! Men ja kände mej bara yngre o coolare haha, Men sötrde mej lite ändå haha ville ju spela!! Tråkigt att du åker redan imorgon!! Men som du säger kom tillbaka när du e 21!! Så festar vi LOSS i stan haha, Bamsekramar!!!!!!

2009-04-18 @ 10:47:16
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0