San Diego - day 4

Idag gick jag och pappsen ut på piren, himla mysigt! En typisk amerikansk film som man sett från en massa filmer och liknande.



De små vita hyddorna på piren är faktiskt hotellrum med egen terass ut mot havet. Inte helt fel det där!

Efter vi strosat runt lite på piren gick vi längs strandpromenaden till Santa Clara där vi skulle titta på när Anja hade surfinglektion. De har de på schemat i skolan, inte helt fel att ha det heller!




Här kommer de!


Fina syster!



Sedan blev det lunch och efter det ett stopp på Yoghurtland!




På kvällen sedan mådde jag fortfarande dåligt, förkyld som jag vet inte vad. Stack upp till Ralph's, typ ICA och köpte medicin mot förkylning. Köpte även tandblekning - nu jävlar! Det älskar jag med USA, att allt sådant går att hitta i de flesta supermarkets, man behöver inte gå till apoteket eller sådär.
När vi kom hem till vårt hostel så började vi smått att packa våra väskor inför morgondagen, det var ju sista natten i San Diego. Sedan snackade vi lite med de andra på rummet och sådär, sedan tog jag min medicin (som för övrogt innehöll 10 % alkohol, i med öronproppar och sedan däckade jag stenhårt. Det hade tydligen varit värsta kaoset på rummet inatt då en kille var extremt full och gick i sömnen, där hade sprungit en massa folk in och ut, det hade vart värsta kalabalik. Men jag märkte minsann ingenting, sov som en gris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0