San Francisco

Hej bloggen!
Jag är lite dålig på att uppdatera här känner jag, jag hinner lixom inte riktigt med. För tillfället befinner jag mig i Los Angeles, klockan är 01.59 och vi har precis kommit till vårt hotell och jag är i full gång med att bleka tänderna.. Men mer om detta senare, nu tänkte jag berätta om härliga San Francisco!

Vi flög dit i fredagskväll och var framme vid hotellet vid midnatt, så det var bara att äta och sedan gå och lägga sig. Dagen efter, alltså lördag gick vi upp och det var dags att ge sig ut på stan. Vårt hostel låg mitt i smeten, en gata bort från Union Square som ska vara centrum i downtown.




En asiat med en extremt diskret och verklighetstrogen tupé på huvudet


Det är påsk och alla i San Francisco blev som tokiga!

Sedan tog vi oss ner till Fisherman's Wharf, närmare bestämt till Pier 39. Supermysigt område, både jag och Anja fick lite Camden-vibbar från London.


Stora tunnor badsalt som doftade ljuvligt!



Utsikt över Alcatraz


Lite längre bort låg ett helt gäng sjölejon och gottade sig i solen



Lunch i solen


Sedan började vi gå uppåt, upp för alla satans backar..

Men utsikten gjorde så att det var värt det! Fullkommligt älskar den här staden!




Gänget!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0