VEGAS BABY!

I torsdags var det dags för oss att lämna Hollywood Budget Inn och L.A för att bege oss vidare till Las Vegas. eftersom vi inte lyckats hyra någon bil så känner jag att jag inte riktigt har fått uppleva hela L.A på bara 2 dagar, men å andra sidan är jag inte spritmyndig i det här förbannade landet ännu, så det finns väl kanske inte mer att uppleva för tillfället. Åker gärna tillbaks till LA när jag väl får gå ut på kvällarna - vill ju testa på nattlivet!

Iallafall, efter mycket om och men så lyckades vi boka både flyg och hotell till Vegas. Det såg dock lite illa ut ett tag, med ednast 1300 kr kvar på kontot och ca 100 dollar i cash, men det löste sig. Mot flygplatsen!



Jag och pappa på LAX, väntar på att gå på planet mot Vegas



Vi checkade in på vårt hotell, Mandalay Bay



Efter mer än en vecka på skitiga hostels och low budget rum var det här rena rama drömmen!



.. med både dusch och badkar i badrummet..



.. och dubbla handfat och TV!
Vi packade snabbt upp väskorna, hittade badkläderna, sminkade av oss (eller ja, jag gjorde det, inte pappa) och sedan gick vi ner till poolen..



Eller ska jag säga stranden?

Här låg vi och njöt av solen i två timmar eller ngt innan det var dags att gå upp till rummet, vila en stund och sedan duscha och göra sig i ordning för att dra ut på "Strippen" på kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0