Walk of fame

Idag sov vi länge, men det är kanske inte så konstgt eftersom vi gick och lade oss vid 3 inatt. Vaknade upp i en ny stad, som dessutom är enorm. Vi var hungriga och jag var fortfarande trött. Hittade ett smoothie-ställe, så det fick bli dagens frukost. efter det gick vi på upptäcksfärd i området och det första vi hittade var den här megastora skoaffären!


Vi köpte dock ingenting, men imorron blir det förmodligen att vi köper ett par skor var. Jag behöver ett par nya, låga sandaler!


Sedan promenerade vi upp till Hollywood, längs Walk of fame


Jag gick runt och fotade stjärnor


Tydligen var Paul McCartney från Beatles där, därav folkmassan.




Det rustas med röda mattan och allt. Ikväll är det premiär för Zac Efron's nya film "17 again" och hela gatan vid Chinease Theatre är avspärrad. Gissa om det är kändistätt här ikväll? Poliser och helikoptrar susar runt hela staden och jag har aldrig sett så många Hummerlimosiner på så kort tid innan.


Det gäller att köa i tid om man vill se en skymt av sin kärlek.


Kommentarer
Postat av: Amanda

BTW!! Har mejlat min adress!

2009-04-15 @ 23:46:40
URL: http://metrobloggen.se/amandaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0