home, sweet home!

Då var man hemma i kalla, tråkiga Sverige igen då.
Suck, även om det kan kännas skönt att vara hemma och få komma tillbaka till vardag och rutiner så hade jag inte haft något emot att stanna borta bland strand, hav och paraplydrinkar ett tag till.
Har inte haft tillgång till Internet när jag varit borta, så det känns som jag har missat en del. Dessutom måste jag packa upp resväskan och slänga det mesta i tvätten, lägga in och sortera bilder från kameran och städa lite på rummet. Dessutom har jag 453 nya blogginlägg att ta mig igenom på bloglovin'.
Slutsats: vi hörs lite senare. Tänkte även passa på att visa all shopping jag lyckats med. Det har spederats pengar...

Kommentarer
Postat av: Jenilita

hej stumpan!



välkommen hem! hoppas du har haft det underbart där nere! Tack för din fina kommentar, det e sällan jag e djup i bloggen hehe men när jag väl är det är det kul när det uppmärksammas och framför allt uppsakattas! tiden går fort! Men väldigt sakta när man va inlåst hehe lite läskigt!



Bamsekram sötnos

2009-08-31 @ 04:07:18
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Kan Dee Drawings

Hahaha alltså ja måste bara få säga.. att jag garvade som fan när jag läste dina svar på frågorna. Haha gud vilka sköna svar. Och som passade in på mig till punkt och pricka, det känns som att du känner mig! Tack för ditt engagemang att svara, kramar till dig!

2009-08-31 @ 12:38:41
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Tack snälla du för att du väljer att öppna dig för mig. Din text var intresann att läsa och på nåt säätt så käns det "bra" att du känner igen dig i mig.. Jag käner mig mindre förvirrad då.. Jag har också fått diagnosen ADHD vilket jag dock inte har gått ut med i bloggen ännu. Tror ändå dock (tyvärr) att ADHD och BDD är två riktigt vanliga sjukdomar. Det är tråkigt. Men det gäller att acceptera tror jag..



Massa kramar til dig!

2009-08-31 @ 21:55:41
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0