13.24

God morgon bloggen!

Idag har jag faktiskt varit vaken sedan 11 så det är inte riktigt god morgon, men eftersom det är första inlägget för idag så får det ändå heta så.
Jag har inte så värst mycket att skriva märker jag, förutom att jag fått en liten blodutgjutning i knäet sen jag red igår. Mitt knä ligger alltid mot en gammal lagning i sadeln så efter en timmes tryck så svullnar mitt knä upp lite och blir härligt blålila. Fast det går över efter någon dag, så det är ingen fara på taket.

Vad händer idag då? Jag ska snart sätta mig och sy in en kjol som aldrig kommit till användning eftersom den är lite för stor i midjan. Sedan när mamma kommit hem igen så ska jag sno åt mig bilen och köra hem till Jonte. Intressesmurfarna hoppar av förtjusning. Hmm. Eller inte.

Men ibland får man lov att vara tråkig!


L-l-later!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vem är eran favorit i lets dance? Vem ska ut ikväll?

Se och läs min recesion av kvällen!

http://www.nathalielieberth.blogg.se/

2009-02-20 @ 21:54:51
URL: http://nathalielieberth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0