90210

Så, nu tänkte jag ta och krypa ner i sängen och se några avsnitt av 90210 - ni vet spinoffen på/av Beverly Hills?
Jag har fullkomlig serietorka och eftersom det inte släppts något nytt gossip girl så tänkte jag ge 90210 en chans - den har väl inte fått sådär jättebra kritik på ex. imdb eller så, men det har å andra sidan inte the hills fått heller.



I need some drama!

Fast först av allt ska jag nog ta och se det senaste avsnittet av The City - såg att det nyss släppts på mtv.com.
Imorgon kommer Alex, Milla och förhoppningsvis även Bella hem till mig, dax att skriva lite på projektarbetet och få en del saker gjorda. Ska nog även ta och börja skriva på min hemtenta i natur A som jag lovat att ha gjort klart under lovet. hmm, får se hur bra det går.

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: shabb

jag älskar 90210, har sett hela första säsongen, hehe :)

2009-02-18 @ 10:46:10
URL: http://shaabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0