datorfri helg

Som ni kanske har märkt så har jag haft en datorfri helg - visst har det kliat lite i fingrarna men det är samtidigt väldigt skönt.

I fredags hade jag två lektioner i skolan, började 12.30 med en timme Psyk B som följdes av en timmes Fil B, på filosofin är vi tre stycken - snacka om att få mycket uppmärksamhet av läraren! Sådant gillas!
Direkt efter skolan åkte jag hem och mötte upp Jonte när han kom från bussen. Hade en myskväll med onyttig mat från BK och såg bland annat de nya avsnitten av Heroes och Lost. Vi är smått beroende av serier och följer en massa olika.

Lördag, alla hjärtans dag. Jag är smått allergisk mot sådanna dagar, då jag tycker det är jobbigt när man gör en massa saker för att det ska göras. Visst, det är inte fel att visa sin uppskattning för de man bryr sig om, men det hela känns aningen överdrivet och konstlat. Vi ställde ialafall klockan hyffsat tidigt och körde upp till stan. Gick runt och mös i affärer och tog en lång fika på stan. Jag shoppade ingenting, trots att jag hittade en massa jag ville ha så blev det ingenting. Gick och dregglade över skor från Whyred inne på SpiritStores - och den enorma väskan för 6 000 är bara föör fin!

På kvällen lagade vi supergod mat - helstekt fläskfilé i ugn, potatisgratäng, sallad och bearnaissås - det blev evrkligen sueprgott! Det finns kanske hopp för mig som husmor ändå?
Vi kollade även på Changeling som var helt fantastisk! Om ni inte redan har sett den så borde ni definitivt ta och göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0