fail

Det där med att lägga sig i tid och gå upp tidigt fungerade ju inte alls. Jag gick visseligen och lade mig klockan elva, men somnade inte förrän halv fem på morgonen. Varför är det alltid så? När man väl vill lägga sig i tid för att komma ipp så somnar man bara inte? Usch, avskyr det!

Igår var mamma och hämtade ut några månadsförbrukningar av SheerCover - i like! Mitt tog slut för någon månad sen då jag glömde beställa nytt, men nu äntligen har jag mitt älskade mineralsmink igen. Om jag ska vara ärlig så märkte jag inte så stor skillnad innan, men nu när det har varit slut och jag har använt "vanligt" smink så märkar jag en enorm skillnad!
Länge leve mineralsmink!

Faktiskt..




Kommentarer
Postat av: Gabriella

hejsan allt bra med dig?jag har alltid undrat vad skillnaden mellan smink och mineral smink är, vad gör det bättre?

2009-02-20 @ 11:41:46
URL: http://bluediva.blogg.se/
Postat av: Gabriella

hejsan jodå det rullar, okej så om man som jag har problem med acne ibland så täcker det utan problem och det syns inte?

2009-02-20 @ 12:48:46
URL: http://bluediva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0