Fawlty Towers

Sådär, nu har jag sytt in och lagt upp några jeans till mamma, när jag nästan var helt klar lyckades jag dessutom knäcka nålen! Så nu är jag utan symaskin tills jag orkar köpa nya nålar, ska nog slå till på en tvillingnål också när jag ändå är i farten.

Nu sitter jag uppkrupen i soffan med en skål chips och tittar på Fawlty Towers, eller Pang i bygget. Underbart program och John Cleese är klockren! Älskar den brittiska, torra, artiga humorn - på gränsen till överdriven och tråkig. Efter det ska jag nog ta en dusch och sedan se The City innan jag ska sova. Tidig dag imorron, börjar 20 över 8 och slutar vid 3, har dock bara 2 lektioner. D-R-Y-G-T!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0