free falling

Goddagens!

Idag har varit en låång dag. Började 08.20 med Svenska C och sedan håltimme fram till 13.55 och hela dagen har bestått av plugg jag har stirrat in i min förbannade datorskärm från halv 9 till 2. Typ. Ögonen snurrar något så fruktansvärt och det var lite jobbigt att köra hem i regnet för jag såg ingenting.
Har fått lite gjort idag, dock inte så mycket som jag hade hoppats på. As usual, suck. Denna vecka har bara flugit förbi eftersom jag varit sjuk och inte mått bra och helt plötsligt är det snart helg igen.

Nu ska jag strax gå och ta något att äta och bläddra igenom lite tidningar tror jag. Måste vila ögonen från LCD-skärmar, så ingen dator eller TV på en stund. Sen får jag se om jag hinner plugga klart min uppgift innan jag ska iväg och träna.

Torsdagar är den längsta dagen i veckan and I hate it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0