frulle

Som sagt, igår blev det en massa fest och jag kom hem vid fyra-tiden, efter att ha kämpat mig hem i den hala snön på 10 cm's klackar - sjukt svårt! Jag har verkligen inte problem att gå i högklackat då jag faktiskt tycker det är riktigt bekvämt, men när det är slask och blask ute blir det så satans halt! Jag lyckades dock ta mig hem utan att ramla - pluspoäng till mig!
Igår va en sjukt rolig kväll, bilder kommer!

Min klocka visar 15.45 och jag ska springa ut till köket och äta frukost. Dagen efter fest är enda morgonen jag inte känner mig hungrig och det ända jag får i mig när jag vaknat är O'boy. Sedan får jag vänta en timme eller så tills jag kan äta, annars tycker jag allting smakar äckligt.


Vad gjorde ni igår?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Igår var jag ute i Helsingborg, hade också klackar. Lite svårt att gå i 1 dm snö till tåget! Man gled litta. ;P

2009-02-22 @ 18:00:28
URL: http://metrobloggen.se/amandaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0