GIVE ME.. NOW!


Detta är en väska helt i min smak! Svart fuskskinn med gulddetaljer i form av dragkedjor och nitar, lagom storlek också så jag får plats med alla mina tusen saker. Jag är verkligen expert på att gå runt med skit i väskan, det är inte klokt! Pennor, linsfodral, plåster, ögonfransböjare, en sax, kortlek, iPod-laddare, hårklämmor, gummiband - you name it!

Väskan kommer från H&M, hittade den på deras hemsida men tyvärr kan jag inte hitta den igen, så jag vet inte hur mycket den kostar - men det borde inte vara så mycket med tanke på att det faktiskt är H&M.


Nu - sängen och Gossip Girl!

Kommentarer
Postat av: amanda

samtidigt hittade jag en väska för 800 kr där.. :)

2009-02-09 @ 12:05:55
URL: http://metrobloggen.se/amandaandersson
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

Den där väskan har jag också spanat in, helt i min smak! :) så ska nog köpa den om den finns kvar förstås!

Allt bra med dej?

2009-02-09 @ 12:19:10
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0