god morgon

Allt bra idag?

Jag skäms nästan lite för att jag inte är eller har varit i skolan idag. Vi hade temadag, eller arbetslivsdag med en massa förreläsningar om tex. hur det är att jobba i Danmark och en massa sådant och vår klass är den sämsta på att gå på sådant. Eftersom den var obligatorisk och allt så kommer jag väl att få frånvaro, men det struntade jag i imorse. Min plan var att strunta i temadagen och komma dit till mina 2 lektioner på eftermiddagen, men jag kom verkligen inte upp när klockan ringde igen. Jag har drömt väldigt mysiga drömmar nu på morgonen, nästan så jag bara vill somna om och försöka komma in på samma dröm. Jag säger bara; MUMS!
Har också drömt en del konstiga drömmar, bland annat om personer jag kommit i kontakt med via bloggen och vi var som vanligt fulla och glada. Skumt.

Men nog om det. Nu ska jag ut i köket och göra en monsterfrukost för jag är hungrig som en.. som en varg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0