Go'kväll

Goddag bloggen, allt bra?

Idag var jag i skolan faktiskt, hade hela 3 lektioner och jag var på alla! Fast vi försökte komma försent till Rättskunskapen för att få slippa den, men det misslyckades. Vår lärare brukar låsa dörren exakt när lektionen börjar och om man ens är en halv minut för senad så får man inte komma in så idag gick kom vi medvetet försent, typ 4 minuter. Men han släppte in oss ändå, ville ha med oss på lektionen. Misslyckat alltså.

Efter skolan stannade jag kvar en dryg timme och skrattade, så skönt att träffa människor! Bara suttit hemma i soffan i 3 dagar så jag var lagom social och sällskapssjuk.

Och vet ni vad? Jag har hittat "min" studentklänning på Ebay och jag bara villvillvill ha den! Ska försöka övertala mamma att jag ska få köpa den, åtminstonde kan hon få betala halva. Tror dock inte jag kommer lyckas få med henne på mina planer, hon kommer säkert föreslå att jag ska skaffa mig ett jobb (vilket jag å andra sidan borde) vilket kommer göra mig sur och grinig som en liten barnrumpa. Jag blir så nämligen. När jag väl hittat något jag vill ha, så vill jag ha BARA det och jag vill ha det NU, inte sen. Får jag inte som jag vill blir jag jättearg och ställer till med världens scen. Bortskämd liten skitunge är vad jag är.


Nu ska jag hjälpa henne i köket - pluspoäng vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0