Helgen

Helgen som har gått har varit riktigt skön. I fredags blev det som sagt utgång med vänner, började med förfest hemma hos Lisa (där jag lyckades komma 3 timmar för sent! :O ) Jag är omöjlig när det gäller att passa tider, galet. Kom dit vid elva och någon timme senare satt vi i taxi på väg in till stan. Stack till Volym på Crown då vi stod på listan, vilket innebär gratis inträde - och det är alltid lockande! Hade sjukt trevligt iallafall, fast som vanlgt lyckas jag tappa bort både Lisa och Bella ganska snabbt, så jag sprang runt med alla andra utom de jag kom dit med. Hittade iallafall de mot slutet då vi dansade till stängning.
Efter Crown gick vi och åt på Campus innan det blev taxi hem igen. Var hemma hos Lisa runt halv 6 - 6 på morgonen då det blev sängen direkt och sov till 12 innan jag körde hem och städade, och sedan körde jag till Jonte.

Tillbringade dagen, kvällen och natten hos honom, kollade på en del bra filmer/serier och en del mindre bra. Lost har börjat igen för någon vecka sedan - finally! Älskar den serien, älskar det komplexa i hela historien och att man egentligen inte fattar någonting. Såg även "The day the earth stood still" och jag tyckte verkligen inte den var bra. Ingen personlighet bland karaktärerna, dialogerna var torftliga och kändes mesiga och skådespeleriet var inte speciellt bra enligt mig. Mycket besviken!

Söndag, var tvungen att ställa klockan och gå upp, väldigt motviligt. Körde hem och bytade bil och sedan körde jag in till stan för att få massage. Så nu har jag stora blåmärken över ryggen och ser lätt misshandlad ut - tur att det inte är sommar! Ialafall, när jag kom hem var jag så otroligt trött & jag frös något fruktansvärt så jag bäddade ner mig i sängen med datorn i knäet  - och jag somnade! Sov från klockan 18.00 till 23.45 av att jag var ruskigt hungrig. Mamma lagade lite mat till mig och en timme senare låg jag i sängen igen och skulle snart ta och somna igen. Sov hela natten fram till klockan ringde vid åtta i morse. Orkade inte skolan, dessutom hade jag en massa uppgifter jag skulle gjort idag, men på grund av att jag sov igår så har jag inte hunnit göra dem. Hade bara en lektion ändå så.


Idag ska jag plugga, eller försöka. Min medicin är slut så min koncentrationsnivå är ungefär lika hög som hos en tre-åring. Ska jaga min psykolog för att få ett nytt recept utskrivet - han är omöjlig att få tag på! Ska även beställa tid för synundersökning och lite annat.


HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0