hjärnspöken

Och med den här bilden säger jag godnatt.
Jag är fruktansvärt uttråkad och oinspirerad och då klockan snart är midnatt är det lika bra att krypa ner i sängen framför några avsnitt Vänenr - förhoppningsvis piggar de upp en lite.
Nejmen det är bäst att gå och lägga sig när humöret börjar att dala och innan tankarna börjar gro. För mycket tankar blir jobbigt för mitt lilla huvud och det slutar bara i total ångest. Trött på mitt liv är jag iallafall. Det är enformigt, mörkt och snöigt. (ja, jag anklagar snön för att förstöra mitt liv - förstår ni på vilken nivå jag befinner mig just nu?)
Suck.

Nu säger jag godnatt och hoppas på ett gladare humör imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0