H&M

Jag var inne och spanade på H&M inför våren och hade höga förväntningar, men till min besvikelse hittade jag inte alls mycket. Det är kanske jag som är dålig på att leta, men kollade igenom ALLT på sidan och hittade inte så många plagg som föll mig i smaken. Däremot har H&M blivit väldigt bra när det gäller accessoarer, speciellt skorna är grymt snygga till ett bra pris! Inte i klass med Top Shop, men å andra sidan är det ingen som är ;)






1. Kavaj med satindetaljer, 398:-
2. Volangklänning, 298:-

(enligt hemsidan är den turkos?
ser smaragdgrön ut enligt mig)

3. Mönsterstickad i oversizemodell, 198:-
4. Axelremsväska i skinnimitation, 129:-
5. Stort armand, 79,50:-

(antagligen alldeles för stort för mina spinkiga
handleder så det lär väl ramla av direkt.. men snyggt!)

6. Leopardmönstrad push-up bikini, 129:-
(never ever att den finns i min storlek då H&M's
överdelar går upp till C-kupa, och jag behöver 65F
kan dock funka att köpa en 80C och sy om)

7. Ljusbeiga skor med lite platå, 349:-

Kommentarer
Postat av: Amanda

faaan vilka snygga skor!!

2009-02-06 @ 17:11:03
URL: http://metrobloggen.se/amandaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0