Lund

Idag vaknade jag 13.23 av att jag fick sms av Amanda, som frågade när jag var framme. Det tog någon minut innan jag kom ihåg att jag skulle möta henne och Milla i Lund klockan 14.00 - good luck!
Kvart över fyra hoppade jag av tåget i Lund och vi begav oss till en söt liten affär och provade söta klänningar, både Milla och Amanda hittade sina framtida studentklänningar medan jag hittade ett smaragdgrönt fodral - satt nästan helt perfekt. Dock var den lite för stor , men då det var minsta storleken så är det någonting som kan fixas med en symaskin!
Hade tänkt lägga in bilder också, med bloggen strular och det är så fruktansvärt segt så det får bli senare isåfall.

Tog även en runda inom TopShop och provade en massa skor - som vanligt. Köpte även ett par jeansleggins från Gina, det fick bli ett par stentvättade. En spetströja för 26,50 fick även slinka med hem, tänkte kanske ha den på lördag då vi ska fira min vän Anna som fyler 20? Vi får se, vi får se.

Nu ska jag fortsätta titta på Plastikdrömmar som handlar om tånåringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0