jag strejkar..

... mot snön!

Ingen skola för mig idag, vaknade och såg att det fortfarande snöade mycket ute. En enda tanke - jag orkar inte. Så jag struntade i att gå upp, får sjukanmäla mig i efterhand eller något liknande så att jag inte blir av med studiebidraget eller liknande.
Dagen kommer att spenderas i soffan, som vanligt när jag är hemma. Har precis sett ett avsnitt från första säsongen av Top Model - herre gud vad alla ser ut. Tyra är mycket smalare och ser tio år yngre ut - vilket inte är positivt - och kvalitén på photoshootsen har ju förbättrats kraftigt. Janice Dockinsson är dock med i de första säsongerna, plus att Mr Jay har svart hår. Det ni!

Ligger och tittar på Oprah, idag handlar det om otrevlighet. Ganska lustigt, i USA menar 80% av befolkningen att de upplever att andra är otrevliga, men 99% hävdar att de inte tillhör gruppen av otrevliga människor. De genömför ett test för att se om man är otrevlig eller inte. Första frågan; "Are you chronically late?", tjena mittbena!



När det snöar får vi en egen pulkabacke i trädgården, det är poolskyddet som är "upphöjt" för att skydda bättre.


Snart får jag väl ta och sätta igång och plugga också. Några tips på hur man kommer igång?

Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

SV: åh vad härligt att åka till USA! ja då är det klart att man vill spara sina pengar :)



Vad kul att de visar första säsongen, tror inte jag har sett nått avsnitt från det :P måste kolla sen vid 4!

2009-02-11 @ 13:25:02
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jobbigt med så jäkla myckeet snö...

2009-02-11 @ 14:17:26
URL: http://rebccaekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0