labil eller instabil?



För en dryg halvtimme sedan hade jag planerat att gå till skolan, men jag har nu ändrat mig. När jag råkade tappa min macka så den föll till golvet och landade med fel sida mot golvet började jag nästan hypervenlilera och jag var nära att stortjuta mitt på köksgolvet. Jag vet inte om det beror på pms eller sömnbrist - kanske helt enkelt en blandning eller så har förkylningen satt sig i huvudet. Jag har iallafall bestämt mig för att jag inte är i form för att gå ut och träffa folk över huvud taget idag.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas de blir bättre gumman. Du behöver vila lite! Love you.

2009-02-24 @ 11:40:38
URL: http://metrobloggen.se/amandaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0