Lipsy



Den här söta lilla gräddbakelsen är drömmen inför studenten 4 juni, men det verkar inte bli så. Totalt slut på hemsidan, har mailat dem men jag tror inte att den kommer in igen. Kanske ska övertala mamma att vi behöver en shoppingresa till London i vår? Att det inte alls räcker med Cali för min del, och Alanya för hennes?



Lipsy har för övrigt en massa underbara klänningar. Den sista är definitivt en favorit, öppen i ryggen och chiffong - kan det bli bättre?


Jag har kommit underfund med varför jag har shoppingproblem, och det är helt enkelt för att det finns allt för mycket jag vill köpa, men jag har sagt att jag ska spara alla pengar inför USA osv. När jag nu har lite pengar över som jag faktiskt kan köpa någonting för, så kan jag inte bestämma mig för om jag ska köpa en massa t-shirts, skor, jeansleggins (och isåfall, stentvättade, mörkblåa eller svarta?), leggins med lackdetaljer, jeansjacka, eller varför inte en college-tröja? Förstår ni mitt problem?

Imorgon ska jag dock till Nova Lund för att gå i affärer och prova drömskor inne på TopShop.Nu ska jag ta någoting smaskigt att tugga på och sedan krypa ner och se The City från i veckan. Inte hunnit med det ju.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0