lördag

Hej bloggen!

Allt bra med er idag? De senaste dagarna har jag mått ganska konstigt och mitt humör har varit i botten, men nu har det vänt och jag är på ett toppenhumör! Gick nyss in och kollade på min EDS (stt system som ger oss en överblick av våra kurser och där lärarna rapporterar in hur det går för oss osv.) och såg att jag har fått mitt slutbetyg i filosofi A - MVG! Är obeskrivligt glad, det visar att allt mitt arbete jag lagt ner de senaste veckorna har gett resultat! Jag har suttit med det j*vla uppdraget och som den perfektionist jag är kan jag aldrig lämna in någonting som är halvdant. Jag var lite osäker när jag mailade in det och trodde att det skulle vara för långt och sådär - men icke!
Det är en riktig boost för självförtroendet att få bekräftelse i form av ett MVG i två kurser man "bryr sig om" - Psykologi A och Filosofi A. Riktigt härligt!

Vad händer ikväll då?
Jag är sugen på att göra någonting, men samtidigt vill jag inte röra mig utanför dörren. Jag vill träffa vänner och göra någonting roligt men jag vill inte ut och festa. Förslag någon?

Sålänge ska jag ta och starta om min dator, det har inte hänt på någon månad och sedan ska jag nog ta och plugga en stund. Om någon timme kommer pappa hit och vi ska planera lite inför USA. Saker och ting har börjat att vända igen och det går bra, det känns bra och jag mår bra!


Jag och Amanda i torsdags i skolan



Jag liknar typ Quasimodo eller E.T ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0