mitt huvud känns som...

... bomull.

Jag är fruktandsvärt trött - det har varit en lång dag!
Var ju som sagt i skolan klockan nio i morse och gick därifrån lite över 20.00 ikväll. Som jag skrev innan idag gjorde vi lite reklam för vårt projektarbete och trots att bara hälten av vår grupp var på plats så gick det bra.
Min scenskräck börjar också försvinna, sakta men säkert. För något år sedan vägrade jag redovisa inför en hel klass och kunde knappt fullfölja en redovisning för 3 personer - idag stod jag upp inför kanske 40-50 föräldrar och även om jag inte pratade i mer än någon minut och att jag skakade som ett apslöv innombords så gjorde jag iallafall det. Baby steps, baby steps.

Annars då? Snöstorm i Malmö.. Jag som hoppades på att våren var på väg.
Nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar, sen funderar jag faktiskt på att gå och lägga mig. Det här med att sova 8 timmar per natt är ju ganska så skönt har jag märkt. Kanske borde testa det oftare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0