Morr..n

Jag kom upp i tid i morse och hann med bussen jag hade tänkt ta, dock var Alex sen och eftersom jag är en så god vän så väntade jag på henne på Centralen och kom lite sent till lektionen i Svenska C. Dagens lektion var bättre än den förra veckan, kanske för att den leddes av en annan lärare?
Iallafall pratade vi om reklam - ett ämne jag känner mig ganska hemma på då jag först gick mediaprogrammet i några månader och sen har jag läst både företagsekonomi A & B, information och Layout och nu marknadsföring. Vi fick i uppgift att till nästa vecka ha gjort en egen reklam för en valfri produkt; antingen en befintlig eller kan vi hitta på en egen. Lite långsökt i en kurs i Svenska C - förstår kopplingen men känns drygt ändå.


Ser ju nästan likadan ut som för någon dag sedan, med min enorma svarta halsduk och den svarta mössan.


Nu ska vi sätta igång och plugga lite - tror jag. Känner mig inte alls speciellt motiverad då jag både är trött och hungrig.

Kommentarer
Postat av: Leia

Vi fick också hålla på mycket med reklam i skolan.

2009-02-12 @ 19:36:27
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

SV: ja samma här, visste också att hon skulle vinna :)



allt bra med dej idag?

2009-02-12 @ 20:19:00
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0