schlutt

Jag orkar inte tänka mer. Det har lixom tagit slut i huvudet och jag kan knappt ens skriva det här - orden lixom fastnar halvvägs. Därför tänkte jag inte bli långvarig.

Funderar på att krypa ner i sängen och somna till 90210 trots att klockan inte är mer än 22. Jag har inte lyckats vara riktig så effektiv som jag hade hoppats på idag och därför känner jag för att gå och lägga mig riktigt tidigt så att jag kan gå upp vid 9 imorron bitti och fortsätta och vara hyffsat utvilad. Riktigt utvilad tycks jag aldrig bli, då jag kan sova hur länge som helst och fortfarande vara mer eller mindre död när jag vaknar. Minst trött är jag när jag sover 4 timmar, men det kan inte vara hälsosamt? Eller?

Bild från Alanya i somras.

Den här söta katten bodde på vårat hotell och jag var nära att kidnappa dem till vårt rum. Så kelen och mysig, inte någon utsvulten katt från gränden utan tam, frisk och sund. Och bedårande!
Brun var jag också, och blond! GE MIG SOMMAR - NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0