school

Just nu sitter jag i skolan, har egentligen slutat men jag och Milla valde att stanna kvar och plugga. Ingen av oss är speciellt bra på att få saker gjort men det underlättar när man bestämmer sig för att tillsammans sätta sig ner och göra någonting.

Min enda lektion idag var Marknadsföring, tittade faktiskt igenom läxan som var tills idag så jag kunde vara med och diskutera den muntligt. Nu har jag precis skrivit ner den också och ska maila in den tillsammans med en annan, försenad uppgift.
Fick nyss veta att jag tydligen är klar men Naturkunskap B, trodde att jag hade fler prov kvar att göra men min lärare ska tydligen ha ändrat mitt IG till ett VG - det tackar jag för!



Nu ska jag fortsätta med någon uppgift i Samhälle B eller Internationell ekonomi -får se vad jag känner för :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0