sovit bort halva dagen..

Igår somnade jag inte förrän halv fem på morgonen - jag var helt enkelt inte trött igårkväll. Iallafall så sov jag till halv fem på eftermiddagen och jag har alltså sovit bort halva dagen. Visserligen ingenting ovanligt men jag tycker nte om att jag börjar vända på dygnet igen. Det blir så mycket svårare att ta sig upp på morgonen om man somnar så sent.

Idag skulle jag egentligan ha pluggat, men det gick ju sådär. Har inte ens hunnit börja och morgondagens lektion kommer att suga. Som vanligt ska jag ha gjort en massa uppgifter som jag inte har haft tid att göra och det kommer inte se bra ut. Usch vad jag hatar den känslan. Ni vet när man är på väg till en lektion och man vet redan innan att man kommer att göra läraren besviken? Vanligtsvis brukar jag strunta i den lektionen just för att jag skäms, men inte imorgon. Cant run from it anymore.



Jag i Hanans skåp, i början av 2:an


Jag har hittat en massa gamla bilder - så i brist på nya kommer jag att lägga up dem istället.

Kommentarer
Postat av: W

Haha, jag var också vaken lika länge som du igår. Fast jag vaknade tyvärr rätt tidigt ändå. Så jag hoppas på en tidig kväll ikväll =)

2009-02-08 @ 20:52:18
URL: http://cocksuckerwilddiva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, de var roligt:D

2009-02-08 @ 21:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0